torsdag 20 maj 2010

Vad denna natten kommer innehålla

Idag har jag promenerat, och precis nyss var jag ute och fixade och grejade och trixade och plockade och rensade i trädgården i en timme sisådär. Skönt var det, att ha lagom mycket kläder på sig och höra fåglarna som flörtar med varandra. Nu har jag ont i händerna, men tänkte träna lite så här på kvällskvisten, sätta på lite dunka dunka musik och få en snygg mage på en kvart, den du! Städning blir det också och sen en lång sköön dusch. Ikväll, eller inatt, tror jag att jag kommer vara på ett plugg humör, som kommer ibland på natten, för mig i alla fall, så plugg blir det en stund. Men inte allt för länge, för imorgon ska jag ha nationellt prov i matematik. Och så ska jag shoppa, puh, det måste man vara utvilad för!

Kanske blir det årets första dopp imorgon och en kall öl vid havet? Får hoppas på det!

Kyssssssssss


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar