onsdag 12 maj 2010

Konstigt hår i matsalen

Okej, nu har det varit shopping! Både i götlaborg och kungabacken (göteborg och kungsbacka, för er som inte hängde med i turerna riktigt). Jag trodde att jag skulle komma hem med, ja, hm, kanske 72 påsar, men så blev det inte. Ett diadem och två nagellack blev det. . .. Får kolla Varberg en dag med.

Jag är snygg i håret idag, sov med flätor så det är så där afro - svenne - krull (så mycket afro krull en svenne kan få, plus att det är blont afrokrull.. svenne krull!). Skit snyggt. När jag kommer till Mariedal är det en söt liten unge (tyckte jag innan i alla fall) som pratar högt och tydligt i matsalen 'men Linnea, vad har du gjort med håret?' han skrattar och ropar högt till läraren som är i andra sidan matsalen 'haha titta vad konstig Linnea är!' flera gånger.. flera gånger. En annan mycket söt unge börjar känna på det, och sen på mina bröst, fattar inte varför, för dem har jag ju haft i alla dessa fem veckorna jag har varit där. Men men, hallå, det är lite krulligt hår så konstigt och roligt är det inte, tycker inte jag i alla fall!

Nu blir det te och Grey's anatomy och mjukisbyxor, grääääjthöjta!


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

1 kommentar:

  1. I detta inlägg måste du ju lägga upp en bild på ditt krulliga hårKan tänka mig att det såg ut ungefär så här http://www.nostalgiaholic.com/wp/wp-content/uploads/2008/05/whitefro1.jpg

    SvaraRadera