lördag 1 maj 2010

Senare samma kväll; 'Du är störd i hela huvudet och tillbaka'

'Du är störd i hela huvudet och tillbaka, . nu blir det öl' true story.

För att jag inte ville vara ensam ikväll komma den bästa, Ida, över till mig igen (!!). Det känns lite sorgligt faktiskt, hon är ju sjuk och kan ju inte sitta hos mig hela natten, eller sova över, fast jag hade behövt det, eller någon.
Nu sitter jag ensam igen, jag vill verkligen inte tänka något för tillfället, jag tittar på Vänner, men det hjälper inte (det är väl för första gången). Kanske ännu sorgligare att ta en öl nu, fast det är ju faktiskt gott, men fast jag skulle vilja komma bort i tankarna, så kan jag inte sitta. nej, det går inte.
jag får daaaaaaaaaaaaaaaaamhp.
Får väl ringa någon som lyssnar och bryr sig sen, som är vaken vid denna tiden (Rufus here i call).

Jag hatar det, hatarhatarhatar.

Fan, att den man vill ska finnas här, inte gör det.

/L

2 kommentarer:

  1. Jag har inga missade samtal från dig :(

    SvaraRadera
  2. du får ringa vilken tid på dygnet Linnea!=)<3

    SvaraRadera