tisdag 11 maj 2010

Lyckad morgon

Klockan är inte ens åtta och jag har redan hunnit cykla en tur och pluggat, plus allt det man annars brukar göra på morgonen.
I helgen fick jag ett mail om att jag fått sommarjobb, på förskolan Travaren och idag fick jag veta att det är v.25-28. Skönt att veta det, då är det ett krav som lagt sig. Sen det här med körkortet har jag hittat på en, enligt mig, riktigt bra plan så jag slipper krav där ifrån. Ja, det här kommer ju att gå galant.
Skolgrejerna ska jag försöka ta tag i rejält denna veckan, så jag slipper det när skolan börjar igen. Det blir att bocka av sak efter sak.

Idag är det utflykt till Sik som gäller, .. har ingen aning om vart det ligger men vi ska kolla höns i alla fall, sen blir det promenad och så får jag nog vara ett duktigt barnbarn och hälsa på min farmor lite, och sen, plugg!

Nej nu får jag kila, ha en bra dag!

ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar