måndag 24 maj 2010

Nedräkning till sommarlov!

Halllåååååååååå! Igår så var jag och Lilleman något oerhört skoltrötta och satt och deppa järnet, vi bad vår mor att få stanna hemma, fast vi båda vet att det skulle hon ju inte kunna gå med när vi är friska som nötkärnor, fast.. lite ont här eller där kan man nog leta fram ! Men i alla fall, vi brukar ju alltid göra en nedräkningslista till jullov och julafton.. även min födelsedag som är kort därefter. Till Lillemans födelsedag vet jag att vi också har gjort nedräkningslista. Men till sommarlov, det kommer jag faktiskt inte ihåg att vi har gjort, men i år, då du!
Det blir alltid mysiga stunder med Lilleman när vi sitter och gör detta, antingen målar paket, julgranar och nu, blommor!



Ja, jag blev riktigt nöjd, och nu är det 22 dagar kvar!
Kyss på det

ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar