fredag 21 maj 2010

Shooooooooooooooooooooooopiiiing -hjärta-

Hejtjolahopp!
Shopping dag!
Men dagen började faktiskt med nationellt prov, jag hade satt klockan och allt men mor min kom upp till mig 08.00 'du glömmer väl inte att gå till skolan?' med lite skämt i rösten.. men jo.. det hade jag. Jag ruuusa upp och slängde på mig något, slängde ett äpple i munnen, läppen börja blöda, strunt i det och spring (hahha, jag, springa?) till skolan.
Provet gick faktiskt bra och sen följde Olivia med mig hem, vi drack te och sen blev det shopping!
Nu är jag
en björn borg parfym
en bikini
ett par jeansshorts
flera snygga strumpor och leggins, andra underkläder
två par skor
ett kollageblock, miljövänligt !
Pennor, hårspray, annat smått och gott
en väska
fyra nagellack
M.M.
(nu är jag -hela listan-) rikare, och lite penga fattigare.

NÖJD.
Mums på detta.
Jag är snygg.



ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar