måndag 10 maj 2010

Äntligen vecka 19!

Jag kan ju bara säga att det är väldigt skönt att denna veckan har börjat nu!
Först och främst vilket som är riktigt gott är att det kommer massa kläder hem som vi beställt och väntat på, mums!
Och sen, fast detta är kanske bättre, så är jag ledig torsdag och fredag så veckan blir kort! Idag kommer jag jag till praktiken vid halv elva ungefär, då är det lunch och rast fram till tolv, under rasten är det glass, efter rasten ska jag göra en observation på en gympa lektion och sen slutar jag för dagen.
Imorgon, tisdag, ska vi på utflykt till sik, jag vet bara att man tar tvååkers bussen så så långt bort är det väl inte. Där ska vi kolla på höns, grilla och leka hela dagen, så det blir chill det också. Och på onsdagen skriver jag nationellt prov i matte och sen går jag till praktiken för ett avslutningssamtal och sen är det klart, done, finitoooo!

Jag har en stor bunt med plugg som ska vara klar innan skolan börjar igen, alltså nästa vecka, så det får jag sätta mig med, men det är ändå chillen på dippen, det får jag stå ut med och bara bita ihop!


Sen är det väldigt skönt att pappa är hemma igen, han fyllde ju år i fredags (grattisgrattis), så vi firade han lite smått igår men det får bli mer en annan dag. Så nu blir det fart i bygget och mycket snack och mina körlektioner kan ta fart igen! Ja, pappa till mig, inte mina till pappa, om någon trodde det.


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar