söndag 23 maj 2010

Årets första dopp!

Igår var det dags för årets första dopp i havet, jag och pojken min cyklar ut till Getterön, första vik, paxar en klippa, solar, myser, chillar, softar, yeah yeah, unz unz. Sen är det doppet som gäller, Rasmus springer lika upp fort som ner och vattnet gick inte längre upp än till naveln. Jag däremot, mohaha, tog två dopp. Gräjhötja! Äntligen är badsäsongen igång.

Idag har det varit kalas hos farmor min som fyllt hela 62 år. Jag har faktiskt tyckt att jag har fått lite bränna under de senaste dagarna, men så fort man kommer till farmor och sätter sig bredvid henne ser man ut som en blekfis.. jag är ju inte det minsta brun.
Hon är ju typ verkligen liksom ba solknarkan'. Pfft. Hon ska allt få se!


Soft helg i alla fall men längtar redan till nästa ! :)



ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar