torsdag 6 maj 2010

En morgon då allt gick fel,

Verkligen en händelserik dag detta!
Börjar med att jag vaknar där jag somnade igår (.. lät bättre i huvudet än när jag läste det, men det var inte meningen att jag skulle somna, där jag somna) nämligen i soffan skavfötters med Lilleman, det är en livlig krabat det där, räcker det väl med att säga.
Sen, när jag skulle fixa mig. Först, till de varma mackorna försvann ju smöret hela tiden jag smorde på. Efter det skulle jag borsta tänderna, den vuxna tandkrämen var i princip slut (jag fick inte ut något i alla fall) men stod ändå kvar i full makt att lura resten av familjen, den nya vuxen tandkrämen var det ett sånt där puttilittet 'lock' på.. jag orkade inte krångla med det, så jag fick ta barntandkrämen.. Shrek, med stjärnor. Suck.
Seeeen var min kam borta, så håret fick bli som det blev och jag gick över till sminkningen, jag har ju en vibrations mascara (vilket är väldigt roligt förresten, för när man tar längst in, så nära ögonlocket som möjligt, så kittlas det jätte mycket!), och den hade visst dött... och den mascaran är inte så vidare rockig utan lite vibration.
Jag grät en skvätt faktiskt, allt gick fel denna morgonen!


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar