torsdag 13 maj 2010

Mysig kväll @ Rasmus

Sitter hos Rasmus, han är dock upptagen med annat för tillfället, han slickar ut saltet i popcornspåsen. Himla smart kille det där.
I alla fall, vi har käkat tacos (mums), lite popcorn (yuumie) och så är han allmänt gullig, tänt ljus och allt. Och (!!) om man sitter nära deras diskmaskin är diskar för fullt, så låter det nästan som att det regnar. Jag tror ju i och för sig inte att jag får med Rasmus att sitta vid diskmaskinen en torsdag kväll, eller ingen kväll, eller dag. Men att bara höra den i bakgrunden, man blir så trött, det känns som att man har jobbat flitigt hela dagen och att man nu äntligen får ta det lugnt framför tvn medan tekniken sköter resten, fast så är det ju inte i detta fallet, jag har inte gjort så mycket idag.
Nej, det låter som att han är klar med påsen så nu får jag gå och vara social!

Jag är glad att jag har just dig <3


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar