tisdag 25 maj 2010

Skoltrött

Jag ogillar starkt skolan, jag orkar inte mer. Jag vill inte, jag är så trött, jag orkar inte!
Jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Snälla! Varför måste det vara så här? Varför måste allt och alla pracka på en så mycket så att man dör av utmattning? Man ska inte ta på sig allt, det vet jag. Men skolarbeten måste man göra, sen vilken nivå, jag nöjer mig inte med g.
Jag vill ha en fritid, jag vill träffa vänner.. nu börjar jag nog dribbla det jag dribblar om tidigare, men jag är så inte nöjd med hur samhället är uppbyggt. De som kämpar hårt och som vill komma någon vart, de har något oerhört mycket, som folk i din situationen nog inte riktigt kan förstå. 'bara lugna ner dig', det går inte.

Jag är trött.
Jag litar jätte svårt på folk har jag märkt, inte för detta hör hit egentligen.
Men gah, åh, usch, blä, fy.

Varför är det ingen annan än jag själv som kan rädda mig?


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

2 kommentarer:

  1. Men lilla du! Så ledsen jag blir när du mår såhär! Men snart är det sommarlov! Då ffår du vila ut dig!:)

    SvaraRadera
  2. jag blir också ledsen ska jag säga dig!
    jo, det är ju det, jag räknar verkligen dagarna, men då måste man ju jobba och massa :( aja, man får göra det bästa utav det!

    SvaraRadera