måndag 17 maj 2010

Faceboooook grupper

Det finns många grupper på facebook, en del är skitroliga, men alla har sin egen humor (min är dock bäst) så alla skrattar ju inte åt samma.
Det finns även grupper som 'tjejer ska se ut som tjejer, inte barbie dockor!' eller liknande, det är ju sant, jag är med den. Men, det är lite kul, för det finns en heeel del tjejer som ser ut som barbie dockor som är med i gruppen (hoppas inte någon tänker nu SKA DU SÄGA DIN J*VLA BARBIE WANNABE'..). En annan grupp, som jag också är med i 'player är för nybörjare, kärlek är för proffs' tror den heter så. Den är bra, och sann, lite så ja. Men, det är en hel del som jag har satt player stämpeln på (av riktiga anledningar.. men låter rätt så hemskt att ge någon player stämpeln) som är med i just denna gruppen. Ännu en gång, hoppas att ingen tänker så om mig nu, fast det skulle förvåna mig, faktiskt. Men det är lite skrattretande, känner man sig själv inte alls? Eller vet vad andra tänker och tycker om en?
Jag kanske ger mig ut på djupt vatten nu, folk kanske ser mig som en barbie och player.. om nu någon gör det, tja, jag kan ju alltid säga att den har fel. Men ger någon en en stämpel så sitter den där, och den är alltid svår att få bort, och det är väl både bra och dåligt.
Nej nu ska jag inte köra fast mig i detta!

Det finns en till grupp, 'gud skapade inte människan, människan skapade gud'. Den tycker jag är riktigt fiffig, och jag håller med. Nu kommer jag säkert ha en arg flock kristna som kastar stenar på mitt fönster inatt, men jag tycker att det är så här.

Ja, vad många grupper det finns.
Vi är då alla olika.



ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar