tisdag 11 maj 2010

Shoppinglista hit och shoppinglista dit

Nu har jag varit hos farmor, promenerat, varit i Sik (som ligger ännu en liten längre bit bort från Tvååker) och nu är det alltså plugg som gäller.. kanske borde ta en eftermiddagslur först?

Imorgon är det shopping som gäller, unzunz!
Det som står på listan är;
*Färgglada massa nagellack
*Bikini
*Jeansshorts
*Sommarskor
*Mascara

.. och det som är viktigast är skor och nagellack, det andra har jag egentligen så jag klarar mig. Meeen, är det shopping så är det!
Hoppas även på att gå i staden i Varberg en utav helg dagarna nu, får se hur det blir med den saken. Det är ju mycket annat man får lägga pengarna på nu med en tid framöver, som;

*farmors födelsedag
*mors dag
*mor min blir magister i konstvetenskap
*Lollobull tar studenten
.. lite annat så. Hm.
Jaja, det är ju bara pengar!


Eftermiddagslur nu då, eller?


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar