fredag 15 juli 2011

Wheels & wings

Detta krånglar lite fortfarande. Skrev ett långt inlägg innan men det blev något fel så det kom inte fram. Jag får ju inte jätte lust att skriva om allt.
I alla fall. Idag har jag varit på stan med Lisa och jag hade hur trevligt som helst! Nu sitter jag på jobbet , jag slutar strax, och då blir det utgång så jag försöker tagga igång mig själv så gott det går! Jaja. Imorgon ska jag träffa Frida och det kommer att bli lika underbart det! Sen är det  jobb och efter det ännu mera utgång. För er som inte vet så är det wheels & wings i Varberg denna helgen, då alla med snygga bilar är ute och kör och alla ungdomar ser detta som ännu ett perfekt tillfälle att 'supa till det'.
Jag kan ju bara hoppas att jag och alla andra kommer att få två toppenkvällar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar