torsdag 7 juli 2011

Förändring

Nu har jag precis kommit hem från en underbar tur i staden, och om en halvtimme cyklar jag iväg till jobbet. I alla fall, jag gjorde riktiga fynd, det kanske blir till att ta lite bilder ikväll när man kommer hem? Nu blev livet i alla fall mycket roligare! Imorgon ska jag nog ta och rensa och göra fint i garderoben, och välkomna de nya kläderna till deras nya hem och nya vänner, de gamla kläderna.
Ja. Och nu när garderoben är ny, och jag joggar för fult så att jag får en liite 'nyare' kropp (.. kan man säga så), så funderar jag på att göra om bloggen och att göra om min frisyr, klippa kortare och lite slingor? Jag tror det skulle bli fint. Det är något jag funderar på i alla fall, får se när jag sätter igång med det bara ;)
Pusshaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar