måndag 11 juli 2011

Toppendag

Kom precis hem från jobbet, har handlat också. Och så sätter jag mig här och tänker 'jaha.. och nu då?' jag är ju inte van vid att vara hemma redan vid 20.00. Så, jag ska ut och jogga strax, och sen vet jag inte vad jag hittar på. Städar kanske?
Imorgon är jag i alla fall ledig! Det ska bli så sjukt skönt! Jag kommer faktiskt inte ihåg sist jag var ledig.. Så, jag ska upp till Horred, hälsa på mormor och morfar. Sen ska jag in till stan igen och fika med Frida och efter det kanske det blir ett glas vin med Carro. Toppendag alltså!
På onsdag ska jag och pappa ner till stan och fika, jag ska köpa en ny mobil (troligtvis en iphone) och så ska vi övningsköra, och sen blir det jobb! Torsdagen och fredagen (och lördag och söndagen) är lite luddiga än så länge, jag har massa preliminär grejer men inget pang på rödbeta bokat. Förutom jobb då. Jajja, trevligt.

Vad tusan. Nu börjar det ju regna.. jag älskar regn, men, det är mysigare att vara inne än ute. Äsch, jag får dra fram min regnjacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar