onsdag 20 juli 2011

En tid framöver

Och så jobb igen! Nu jobbar jag åt Schtunk till på söndag, på måndag jobbar jag som vårdbiträde och på tisdag ska jag till Danmark över dagen med familjen, och sen en veckas jobb igen. Efter det kan jag inte schemat i huvudet. Både skönt och, inte skönt att ha så mycket planerat så långt framöver. Men samtidigt, det är så mycket bättre än att inte ha något planerat under en så lång tid.. Hur ska det gå när jag har semester?
I alla fall, denna måndag och tisdag har varit som min lördag och söndag , och jag kan ju bara säga att det har varit skööönt. Har tillbringat den mesta tiden med Adrian och hans familj. Min familj har inte varit hemma, så jag ser fram emot att komma hem till dem ikväll. Kommer också försöka hinna med en joggingrunda, om det inte är för mörkt.
Jaja, nu ska jag ta mig en kopp te och spela harpan (har ju en iphone nu mohahaha). Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar