onsdag 27 juli 2011

Gårdagen

Himla snyggt att bara bilden och inte texten lades upp i gårdagens inlägg. Bara en bild på två mumier.
I alla fall, igår, så var jag med hela familjen i Danmark under dagen. Vi var på glyptoteket och tittade på bland annat mumier (därav bilden), efter det så åt vi fint, gick på ströget och var inne i en legoaffär, där alla barn var som galna, och där föräldrar stod tryckta mot väggarna och såg lite lätt besvärade ut. Men jag tyckte det var trevligt i alla fall.
När vi kom hem på kvällen så blev jag avsläppt i stan och där mötte jag upp Adrian och vänner. Middag på Big Boys var det som gällde. Maten och serveringen var inte det bästa, men det var sällskapet, och dagen. Så tack, alla inblandade, för en underbar dag!

Jag måste väl förresten även tillägga att efter middagen så gick vi till Cheers och tog en öl, och gissa vem som sitter där om inte självaste Johan Rheborg! Tufft!

Nu sitter jag på bussen till stan och ska strax jobba, ikväll blir det mys med syster. Jag har i och för sig inte frågat henne, men jag har bestämt att vi ska kolla på film. Pirates of the carribean!
Pussen

2 kommentarer:

  1. Trodde faktiskt bilden var på dig när du låg och solade eller vaknade upp efterr en utekväll.... =)

    SvaraRadera
  2. Skulle det lika gärna kunna vara faktiskt!

    SvaraRadera