söndag 17 juli 2011

Dagen efter

Igår gick jag ut, med Lisa och några andra. Det var Oscars som gällde. Det var längesen jag var ute, så på krogen med goa vänner, så jag hade riktigt kul! Sen slutade det med att jag hamnade i veddige och det var ju helt okej så, problemet var bara att det bara går fem tåg (inga bussar på söndagar) på hela dagen in till Varberg. Så jag fick ta det tåget så att jag var inne 20 minuter innan jag började. Och, eftersom att jag inte planerat att sova i veddige så hade jag ingenting med mig. Jag hade en kort super duper tajt klänning på mig, men den ville jag inte ha på jobbet. Så jag fick låna, eller tog kläder från Adrian. Så, nu sitter jag på jobbet med en t-shirt där det står rock quo. Nice.
Men gårdagen var i vilket fall grym!
Kvällen idag blir rätt lugn, jag ska nog träffa en vän och dricka lite vin och tjöta.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar