onsdag 27 juli 2011

Höst

Tro det eller ej, men bara för några dagar sedan så trodde jag faktiskt att det började bli höst, men så nu, är det visst sommar igen? Jag kan inte bestämma mig vad jag vill ha, vädret verkar tänka likadant. Jag känner mig inte färdig med sommaren, men jag älskar hösten.
Men, jag har ju ändå inget att säga till om i denna frågan, vilket kanske är tur ändå. Jag tror inte att alla andra skulle gilla att ha höst mestadels av året.

Inget nytt annars.
Jag orkar inte sola. Först och främst är solen nästan aldrig framme, och den lediga tid jag har vill jag inte ligga i solen och pressa. Dessutom räcker det ju inte bara med en gång. Jag hoppas bara att folk inte tar på sig solglasögon när de ser mig.
Annars. Inget nytt. Börjat rensa ur min garderob. Typ.
Äsch, iväg till jobbet!
Pöss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar