fredag 1 juli 2011

Lite babbel, springa, schema, bla

Jag är faktiskt lite stolt över min insats idag, först jobb, sen städning och sen joggade jag och nu sitter jag fräsch, snygg och trött i kroppen (men pigg i huvudet) och försöker komma på vad jag ska göra härnäst. I vilket fall är det skönt att springa. Vissa jag känner tar en joggingtur när de vill vara ifred och tänka, jag tar en joggingtur för att rensa skallen, och slippa tänka. Just då, när jag springer, då handlar det bara om att springa, att pusha mig själv till det yttersta.

Tro det eller ej, men nu är det ju faktiskt helg. Ikväll ska jag ta det lugnt, imorgon ska jag jobba 9 till 19 och på söndag är min första lediga dag på länge, och då ska jag iväg och kolla sport (tro det eller ej!) och på kvällen ska jag träffa Frida! Ska bli super mysigt. Sen nästa vecka drar det igång igen. Eftersom att 123 Schtunk har premiär på onsdag så blir det riktigt långa dagar i början av veckan, för att det är så mycket som ska hinnas med, men sen, så får jag mina riktiga arbetstider, och då hoppas jag att solen tittar fram så att jag kan få bort min fula bränna (y).
Jag ska också hinna med att byta däck på min cykel (för att någon väldigt trevlig person tyckte det var roligt att sticka hål där..), och egentligen är det inte så dyrt, och inte så avancerat, men det känns bara så onödigt. Sen, när tiderna blir som de ska, så ska jag ta tag i körkortet hade jag tänkt.
Och ! Just det, det höll jag nästan på att glömma. Jag ska kanske bli fotograferad nästa vecka, testa på modellyrket ännu en gång (skämt åsido), men det ser jag fram emot ! :)

Nej, nu har jag babblat på länge nog, och jag börjar faktiskt frysa lite smått, så får hitta lite kläder att slänga på mig!

Hajpuss

2 kommentarer:

  1. ... så att jag kan få bort min fula bränna (y).

    Vet du vad det betyder (y) innan sms-skrivandet slog igenom. Eller är det brännan där du menar.
    Du är ju så ung att du kanske inte vet vad den "gamla" betydelsen var =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. (y) som jag menar är tummen upp..
    Nu blev jag nyfiken, vad är den gamla betydelsen?
    Kram

    SvaraRadera