tisdag 5 januari 2010

Översyn över de senaste dagarna yo

Halloj Halloj!
Mellandagarna, Nyår och min födelsedag är nu över! En vecka kvar till skolan och jag börjar få lite ångest över allt och inget vad det innebär. Jag vill inte. Kan det inte bli sommarlov snart?

I alla fall. Har haft ett par underbara dagar! Och min födelsedag, jag blev uppvaktade från 08.30 till 01.00, den du! Fin fina presenter, god mat, trevligt folk var det. Och igår när jag kom hem väntade det fler paket, hoho. Tackar för allt!

Nu sitter jag här, snö kaos ute. Var på biblioteket på förmiddagen och letade upp böcker till mitt projektarbete och när jag kom ut var det jätte mycket snö. Det har nog aldrig tagit så lång tid att gå hem från biblioteket som det gjorde idag, plus att jag såg ut som en livslevande snögubbe med rudolf näsa när jag kom hem. Snyggt.

Well well, funderar på att gör varm choklad, smsa Olivia och kolla över min ekonomi (kärlek).



♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar