torsdag 21 januari 2010

Ords betydelse

Hohojaja. Imorgon blir det gym, gogoog! Riktigt nice ska det bli.

Jag har tänkt på det, tänk vad mycket ord betyder, egentligen. När jag säger jävla riktigt skär det i munnen på mig. Jag älskar dig, är så betydelsefullt att jag nästan är rädd för att säga det. Men inte bara sådana saker, utan tänk vad några få ord kan få en att tänka efter. Som nu läser jag ju om paranoid psykos och så kommer ju svartsjuka med i texten, och, det blir så gripande på något sätt, det var ju i och för sig inte en vanlig text, utan en väldigt känsloladdad text, men jag föll pladask med kind ner i golvet för den.
'jag älskar den jäveln' fint. Två starka ord i en mening, kärlek och hat på var sin sida om ett mynt.

Jag har pluggat sen 17.00 ungefär, tycker det får räcka nu, så jag ska krypa ner i sängen med min tredje kopp varm nyponsoppa och kolla på vänner (y
lalala, jag är kär i varm nyponsoppa!


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar