onsdag 13 januari 2010

Vill resa

Klockan är strax 22.00 och jag är ärke trött. Funderar allvarligt talat på att gå och lägga mig, och jag har inte gått och lagt mig så här tidigt på säkert ett år, om inte mer! Så, det känns lite konstigt.
Men jag ska ju redovisa imorgon, får väl skylla på det, att jag måste vara pigg.

Jag vill verkligen resa! Jag ska ju till Tjeckien med min käre far snart. Hoppas verkligen att det blir av nu! Men jag vill resa mer. Och de som man väl har pratat med kommer det ju fram sen av en eller en annan anledning att de inte längre kan. Jag blir riktigt trött på det. Och jag sparar ju, för tillfället har jag runt 6000 som jag lagt undan, för att jag vill resa, och det blir ju mer. Och nu i vår vill jag åka någonstans, till ett varmt ställe! Det är nog faktiskt första året som jag längtar till värmen.
Men när jag väl har bokat något, så skulle jag känna att det inte passar när tiden kommer för att åka, då är det mycket i skolan, man kommer sakna den personen, eller den personen osvosv. Det är ju bland annat därför Tjeckien resan blivit uppskjuten så många gånger.

Och så vill jag ju till England och praktisera i april, med skolan! Det ska jag göra allt för, för det vore helt underbart!


Avslutar med att säga att Ica reklamerna är riktigt jätte bra ;*
http://www.youtube.com/watch?v=OuKf4RUPCNE


♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar