onsdag 20 januari 2010

Fetisher

Får ju även erkänna en sak. Jag har en liten fetish (fetish tror och trodde jag var när man typ gillade en viss sak, eller vissa grejer, till exempel så är Emma fetish väskor, för hon har jätte många väskor i alla storlekar och former och färger, men.. när jag slog upp det på google kom det bara upp massa sex fetisher.. så, jag är inte säker på vad det är längre. Men jag kom inte på något annat ord så det får heta fetish, i alla fall i min blogg!) och det är sjalar. Jag älskar sjalar. Jag har en del sjalar. Och så fick jag en sjal av Tess idag på våran übermysiga tjejkväll!
Mascaror gillar jag också, jag har flera jätte många stycken. Och så parfymer, det har jag många av med. Det är väl mina utseende mässiga fetisher.
Alla stavar dessutom det olika. Vet inte vilket som är den rätta stavningen, fetisch, fetish, fetich. fetis. fetto. Nej, jag vet inte.


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar