tisdag 5 januari 2010

Ett helt nytt decennium har startat

Det är faktiskt lite häftigt att man får skriva 2010 istället för 2009. Ett helt nytt decennium. Undra vad som kommer att hända på tio år, om tio år är jag ju faktiskt 27!
Jag fick lite panik för det tidigare idag, att till hösten börjar jag 3an på gymnasiet och sen är jag ute i det ovisa. För det är ju så, att nästintill alla går ju i grundskolan och går sen direkt till gymnasiet. Det är ju efter gymnasiet som man börjar skilja sig från andra (misstolka inte, självklart skiljer man sig från andra redan i grundskolan och i gymnasiet, men det är efter gymnasiet som alla börjar gå åt helt olika håll).
Ska jag plugga? Vad i så fall? Vart? Ska jag jobba? Bara vara hemma? När ska jag flytta hemifrån? Var ska jag bo? Ska jag bo ensam? osvosvosvosvosv. Bara jag som känner det som lite läskigt? Men samtidigt, väldigt spännande!

♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar