lördag 30 januari 2010

Andas uuuuttt

Chilliaste fredagen! Gött gött, gymma järnet och sen blev det fika med Emma och sen bar det av hemåt och sova lajte hihi (a) och sen blev det en helt underbar myskväll med syster!

Helvetesveckorna är nu över, jag kan andas ut. Fick idag veta att redovisningarna vi gjort inte skulle räknas in i betyget i kursen, jag gick i taket för en stund. Skönt för dem som läste direkt ur pappret i tio minuter, men vi som ansträngde oss och verkligen kämpade. Hallå? Inte rättvist! Jag blev arg, och jag svär väldigt mycket när jag blir arg. Säger fan fyra gånger i en såpass kort mening som 'hej jag heter Linnea'.
Men nu är det över i alla fall! Och jag ska vänta med att skälla tills jag fått betyg i kursen.

Mor och far och Lilleman är iväg hos mummie, så jag och Lollobull har huset för oss själva, gräjt (y) men inte för jag kommer vara hemma så mycket!
Imorgon blir det att gå upp tidigt och jobba fram till eftermiddagen och sen blir det hem till Rasmus för myskväll!


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar