måndag 28 december 2009

Vi har det bra!

Jag har det bra jag! (Börjar tänka på låten vi har det bra, vi här bak i bilen och vill ej va med om nån' krock! värsta goa låten)
Imorgon blir det att träffa Emma, pluggilera lite och sen drar jag till mormor och morfar. Stugan here i come <3

Pappa sparka mig på benet, jag skratta och slogs lite. Sen, när han fortsatte sparka skulle jag stoppa honom och tog handen framför.. ajajajajaj. Han råka sparka mina fingrar så de flög baklänges! aj.
Men sen kom han med glass till mig, med choklad bitar, nougat sås och vit choklad sås, slå den du! Riktigt gottit!

Just det, om jag inte kommer ihåg vad jag skulle komma ihåg, och sen kommer ihåg det jag skulle komma ihåg att komma ihåg och faktiskt kommer ihåg det. Då blir allt bra.

Pussa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar