torsdag 7 januari 2010

Kaaalllltttt ute


Jepp. Precis slutat! Det var skönt att träffa Nadia igen, har saknat det lilla livet. Vi var ute i snön och lekte rätt så länge, vi träffade Olivia, Tuva och Valle! Bland annat gjorde vi en snögubbe som vi som ut som en anka och som vi kallade Anna (Anna Anka, hahahoho = humor).

(på bilden är det till höger Tuva, i mitten Anna Anka och till vänster är det min Nadia :))

Det var svinkallt ute! Jag frös verkligen om mina fingrar och tår och våran varm choklad frös till is (på riktigt, lite utav det i alla fall). Och i Norrland ska det bli upp till -40. Sjukt.

Allt för nu, får se vad jag hittar på resten utav dagen!

♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

2 kommentarer:

  1. Så sjukt gullig Nadia är!!:D Det ser ut som ni haft väldigt trevligt!

    SvaraRadera
  2. Visst är hon! Min lilla raring det :) det hade vi du ;*

    SvaraRadera