tisdag 12 januari 2010

Att flytta hemifrån!

Kom precis hem från Olivia, jag hade det trevligt! Trevligttrevligt.
Gah, jag har börjat tänka så mycket på när jag flyttar hemifrån! Jag tänker här hemma i sådana banor, t.ex., 'jag måste städa kylskåpet'.. vem egentligen tänker så? Hm. Jo, men det behövs mjölk, då köper jag det och ingen big deal med det att jag går till mamma och ber om pengar. Utan att jag bidrar med något, och hjälper faktiskt till så att familjen går runt. Lite sådant där smått som gör mycket :))
Men kvällarna hade varit värst. Jag vet att jag hade klarat av att sköta ekonomin, laga mat, städa, inreda, osvosv. Men Kvällarna, då man hinner att sakna sin familj, eller hinner att känna sig ensam, det är nog det jag inte hade klarat av. Jag hade saknat min familj något oerhört. Faktiskt.

Men men, jag kommer ju ändå inte att flytta hemifrån än på några år så det är inget jag behöver lägga så mycket möda på att försöka lösa!

Tänkte ta en dusch nu och plocka lite på rummet och sen gå och lägga mig, klockan kommer nog hinna springa ett antal varv innan jag kommer i säng!
Nattinatti


♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar