lördag 30 januari 2010

Jobb (y

Jobbjobbjobb, det är gott när man får pengarna i näven! Men Leo, är sådan himla söt pojke! Han är smart och munnen går i ett hela tiden!

Det känns konstigt att inte ha något att göra, när jag nu i två veckor har haft upp över huvudet för mycket att göra (sen är jag ju så kort så blir inte en så stor hög). Jag har liksom längtat efter att städa, kolla över min ekonomi, laga mat och baka. Ja, allt sånt som man annars bara vill slippa. Jag har ju kunnat göra de, men den lilla fritiden jag väl har haft har jag faktiskt velat chilla vid facebook, dricka te med Olivia eller träffa Rasmus. Man får ju prioritera, och jag prioriterade såhär. Mycket handlar ju faktiskt om prioriteringar och val. Men det var gött igår, så himla mys att sitta och prata med Loucie i så många timmar, det var riktigt länge sen! Och sen att jag nu har tid till allt annat nödvändigt och som jag i nästan vecka inte alls kommer tycka är så skoj! :)

Nu blir det till att duscha och fixa mig och dona och trixa och sen ska jag pallra iväg till Rasmus, vare sig han vill eller inte 8)



ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar