torsdag 7 januari 2010

06/02-10

Idag har jag träffat Emma, vi skulle pluggat, men det blev inget med det. Vi tjöta, drack varm choklad, kolla i h&m katalogen (kärlek), tjöta lite till. Fast.. vi pratade faktiskt om skolan i alla fall. I vilket fall var det mysigt och efter att jag följt henne till bussen träffade jag Olivia. Kul! Hon har det fint i sin student lya, eller ja, i sitt student rum.

Imorgon blir det till att passa Nadia på förmiddagen in till eftermiddagen och sen vet jag inte riktigt vad det blir utav dagen!
Synd att det är så kort tid kvar utav lovet, så man får ju ta vara på det.

Tänkte på det när jag gick hem i natten i alla snödrivor att jag längtar efter sommaren, tänk att få gå runt i bikini med en jeans jacka och ett par jeans shorts över. MUMS!

♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar