lördag 9 januari 2010

Dampsyster


Dampsyster.

Lite suddig bild. Men innan jul när vi var i Östra Tullhuset (det lilla röda huset på engelbrektsgatan som säljer massa konstiga grejor) var det kallt och Lollobull hitta ett element som hon klamra sig fast vid!

När jag kom hem från Rassemus idag drack jag lite kaffe och plocka och dona sen (!!) . Jag stod i duschen och hade tvål och schampo över hela mig, då knackar det på badrums fönstret (som är utåt mot gatan), jag tror att mitt hjärta åkte ner i magsäcken. Loucie gormar och vill att jag ska låsa upp ytterdörren, jag 'hör henne inte' och fortsätter duscha. Knackandet slutar ett tag och jag trodde hon gick in genom källaren. Sen började det igen! Och jag tror hon använde sopborsten, för attan vad det döna. Så jag har inget annat val än att gå ut och öppna och jag skriker nog allt som går mellan himmel och jord och så hoppar in i duschen igen.
Jag var riktigt jätte arg.
Dampsyster. (<3)


♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

1 kommentar:

  1. Ja ibland kan man ju bli "lite" sur på sina syskon!!!

    SvaraRadera