torsdag 14 januari 2010

Skolan

Dagen har varit lång, men helt okej.
Började 08.10 och slutade 16.00, 17.00 till 21.00 var jag på introduktionskurs inför övningskörning. Skönt att ha det gjort i alla fall men jisstanes vad trött jag är nu.
Redovisade svenskan, det var skoj men jag tror att jag kanske skulle hållit på längre, men men, jag är nöjd!
Fick veta två nya prov också. Den här våren ser inte ljus ut kan jag säga.
Jag orkar verkligen inte klaga på skolan mer nu, känns som jag har gjort det nog. Nu är det enda jag kan göra att bara ta tjuren vid hornen och GO! Bara köra mitt race och göra så gott jag kan.

Men fick ju veta en del kul också! Ska till Göteborg med hela bf och gå på operan (Törnrosa) och något mer som ej är bestämt, min klass ska få gå på ps-musikalen Hair, gratis, och så får vi kompledigt fredagen innan lovet, gottitgottit!


Nu är jag trött, idag igen, yaaijy! Har mycket och göra så .. jag tror att jag går och lägger mig, hoho!


♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar