måndag 11 januari 2010

Helvetesveckor!

När jag la mig ner och skulle läsa historian, upplysningstiden, märkte jag hur trött jag var. Jag skela och ögonlocken började svikta.. ja, jag fick läst hälften i alla fall.
Jag är så trött på det! Jag börjar 08.10 och slutade 16.00 och då skulle jag handla, sen promenera och plugga. Nu är klockan 18.30.. kul! Egentligen borde jag ju plugga ännu mer, men jag orkar inte, jag har verkligen ingen lust till det.

Det är 3 helvetesveckor jag har framför mig. 2 redovisningar, 4 prov, 1 projketarbete, 1 bok att läsa och sammanfatta, och så är det en hel del små läxor inom historian och engelska osv.

Jaja, bara för att jag har så mycket att göra ska jag gå till Olivia och äta bacon-potatisgratäng och dricka ice tea som jag så duktigt köpte idag höhö! Mys!


♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar