söndag 10 januari 2010

pizzzzaaa och wii med familjen

Nu har familjen kommit hem från Horred så nu är det lite livat hemma, mycket skratt och tjohej.
Jag och Lilleman spelar Super mario galaxy, det är roligt, men det pirrar i magen hela tiden. Nej, mario är inte 100 % mitt spel alltså.. man dör ju och nej fy. Ska spela excite truck lite senare tror jag, det roligt och inte farligt alls! Höhö.

Ikväll blir det pizza från Pinocchio eftersom att det är sista dagen på lovet, mums, har 'sparat mig' hela dagen för det!
Och vad jag iiinnnttteeee känner för skolan imorgon, jag är inte pigg på det alls. Men what can I say, what can I do? Det är ju bara att bita ihop och gå dit och se fram emot sommaren!

Jag och mamma diskuterade innan att 2010 funkar ju inte. 10/01/10.. vad är det för datum? ready for Beach 10!! .. kan man ju inte säga! Och min klass heter ju 08bf, ska de som börjar till hösten heta 10bf? eller 010bf? Det funkar ju inte alls! Konstigt.. pyttsan.


♥ ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar