fredag 20 maj 2011

Shopping i staden

Nu har jag kommit hem, och ooooj vad jag har shoppat! Och ont i fötterna har jag också ..
Det jag köpte var;
- Studentklänning (jag vet, i sista laget, men det var en riktig pärla!)
- Rätt sorts underkläder till balklänningen (kan ju inte ha vilka underkläder som helst)
- Jeans
- Jeansskjorta
- Två toppar
Topparna och jeansskjortan hittade jag på Gina Tricot, det var rea, och det kan man ju inte motstå?
Förhoppningsvis, om jag orkar, så kommer det upp lite bilder på det senare!

Nästan alltid när man är på stan och man inte är förberedd på det så träffar man människor man minst anar! Jag träffade en gammal vän från Montessori, min chef och två stycken från klassen. Jag och Carro (en i klassen) stötte på varandra flera gånger, så tillslut tittade vi bara på varandra och småskratta lite gott när vi såg varandra.

Eftersom att kvällens planer blev inställda så tror jag faktiskt att jag ska försöka plugga, jag är rätt pigg och rastlös, och då är ju plugg perfekt, i alla fall för mig, då lär jag få gjort en del.
Far min grillar ute, så det blir god mat och så ska jag nog ta en promenix med Ida.
Det doftar mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar