torsdag 26 maj 2011

Pizza, regn och TV = MYS

Tjolahopp tjolahej!
Jag och mor är ensamma ikväll, vi kände att vi kunde mysa till det ordentligt, så därför blev det pizza och 'Du är vad du äter' med Anna Skipper.. kul ;)
Pizza, med kyckling, curry och pommes frites, är inte det det bästa? Det är vad jag brukar ha på min pizza i alla fall!

Ett plus, helt klart, var att det började regna. Jag älskar att höra hur regnet slår mot rutan!

En grej jag har tänkt på, det finns så sjuuukt många kanaler, och jag tycker inte att det går någonting på tv. Hur hänger det ihop? På tisdag är det Desperate Housewives och på onsdag är det Grey's anatomy, och fredag och lördag går det väl alltid något som är okej att titta på, en film om inte annat. Men måndag, torsdag och söndag är ju riktiga tråkiga tv dagar.

Förresten, på tal om regn, så fick jag precis ett sms 'mysigt med regn' från en gammal gammal bekant, vi har inte hörts på månader, men det var kul, att det regnade och så tänkte han på mig. Fast det är det många som gör, det är nog fler som tycker illa om när det regnar än folk som tycker om det. Jag älskar det, verkligen. Och det har jag ju fått höra såklart, att jag är knäpp (konstigt nog), och nu när det regnar så är det ju känppisen man tänker på!

Nu ska jag byta om till mjukiskläder, hämta lite te och en filt och sätta mig i och mysa i soffan !
Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar