tisdag 17 maj 2011

Matte nationellt prov - nykär

God middag!
Jag har precis kommit hem efter att ha skrivit ett 3 1/2 timmar långt nationellt prov, i matematik. Undrar varför jag var den som var sist kvar? I alla fall, jag hoppas ju bara på att få godkänt, men jag svarade på allting (såklart) och det var faktiskt lite roligt. Speciellt den sista frågan, som är lite mer mvg nivå och som ska ta en timme att lösa, den var kul! Den var klurig, men jag satt där och funderar och kladda och så fort jag kom en lösning, eller en möjlig lösning så blev det en riktig belåten känsla i magen, nästan som när man är nykär (inte för att jag jämför att vara nykär med att skriva ett matte nationellt prov).
Nu när jag väl är hemma ska jag kolla lite Vänner och äta och sen så ska jag skriva ett arbete i Samhällskunskap.

Pusseli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar