tisdag 3 maj 2011

klagar!

Allting är kaos! Det haglar! Det är april väder, i maj! Vad hände med sommaren? Med de söta topparna och klänningarna och min jeansjacka som jag har sett fram emot att använda mer och mer?
Jag älskar i och för sig regn, så jag borde gilla detta, men nu, vill jag verkligen bara se framåt, mot sommaren, bort från skolan, och det går inte när det haglar.. ..
Jag som hade tänkt gå ut !
åh .. allt bara krånglar. Det bara regnar över mig massa måsten.
Jag vill gå ut skolan ! Och avsluta detta kapitel!
ååh.. klaga alltså.

En rolig grej! Men arbetsgivare ringde och gav mig ett schema för sommaren, wow, det var en speciell känsla, riktigt härligt, att känna sig behövd på en arbetsplats. Och att det finns saker att göra efter studenten! Att jag är fullbokad. Ja, att i augusti, då jag annars skulle skrivit 'skolan börjar :(' så skriver jag nu in mitt jobb schema, det, är tufft.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar