lördag 7 maj 2011

Grekland, Spanien, England eller Sverige?

Igår träffade jag Ida en stund på kvällen, tog en promenad och efter det drack vi lite te, trevligt trevligt.
Idag fyller pappa år, så vi gick upp tidigt, tidigare än vad han gick upp i alla fall, och gjorde i ordning frukost, slog in presenter och så väckte vi honom med lite sång.. jag må han leva, inte mer än så.
Nu åkte far min iväg på annat, och jag ska vara barnvakt, hela dagen och hela natten. Först blir det skoj på Lekstugan med Vera och Victor (barnen jag ska passa) och så ska min käre lillebror följa med :) MYS!

Jag och Carro pratade om igår att vi skulle resa någonstans i sommar/höst/vinter .. ja, vi håller det öppet. Så igår tittade jag på lite flyg! Vissa kan man ju faktiskt få riktigt billigt. Hoppas det blir av också! Grekland, Spanien, England eller så stannar vi inom Sverige, Stockholm kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar