tisdag 24 maj 2011

Askmoln? Aiya Napa?

Idag har jag gjort klart bilderna till fotoutställningen, vilket är skönt, en sak till som är avklarad.
Det är dock mycket att tänka på, och många vanliga saker, missar jag helt, klockslag, och sådant. En sak som hände idag, apropå att jag glömmer det man gör naturligt, var att när skolan var slut gick jag hem, och när jag står hemma, vid garageuppfarten så ser jag Lillemans cykel, och då, då kommer jag på 'jag cyklade ju till skolan'.. så det var ju bara till att gå tillbaka till skolan och hämta cykeln och cykla hem. Som tur är så är det ju inte så långt för mig till skolan. Men men.

Mycket att tänka på. En sak jag tänkt på, som jag är både rädd och arg för, är askmolnet. Det var ju tänkt att jag skulle åka till Aiya Napa nästa vecka, och det är ju väldigt osäkert om planen kommer gå som dem ska. Alltså. Jag blir deprimerad om planet inte går. Men det är ju ännu värre, om jag kommer iväg, men inte kommer hem, så jag missar både bal och studenten! Fast .. peppar peppar, så händer inte det. Jag kommer nog både komma dit och hem!

Syster yster är hemma, och vill gå och hälsa på farmor idag, så får se om jag följer med på det, har ett prov imorgon som jag verkligen måste klara, plus att jag ska ner till biblioteket och fixa lite till med utställningen, kanske blir en liten fika på vägen hem i så fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar