måndag 16 maj 2011

Klaga

Jag har ingen aning om vad som har hänt, men min hockey inlägg som jag publicera för någon vecka sedan har försvunnit?

Dagen har inte varit bra, fast morgonen var fin, jag vaknade upp bredvid Hemliga Håkan, och det gjorde mig helt klart på bättre humör än om jag hade vaknat hemma, men annars har dagen bara bestått av en massa tråkig lektioner (där man jobbar helt självständigt) och panik stress inför studenten. Det var skönt att komma hem och träffa familjen, vilket jag inte gjort sen i lördags (varit med Hemliga Håkan) och det är rätt länge för mig ..
Nu vill jag inget annat än att gå och lägga mig och kolla på Vänner, men, det går ju inte, denna veckan har jag 1 prov och två feta (!!) inlämningar som ska in, och nästa vecka har jag 2 prov och 1 fet inlämning. Hum. Sen är det ju lite annan grädde på toppen också. Så det blir till att välja en grej och "roa" mig med ikväll.

Men, vad negativt! Vädret är ju mysigt i alla fall :')
Pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar