söndag 22 maj 2011

Olika tankar

Gaaaah ..
I fredags, eller natten mellan fredag och lördag snarare, så fick jag nattbesök, guess who? Hemliga Håkan hade vägarna förbi, eller gjorde sig vägarna förbi!
Sen på lördagen blev det att ta tåget till Veddige, myyyssa och idag var det kalas för Katarina, farmor, så det blev att tillbringa eftermiddagen där.
Syster Louice kom hem ikväll, så då blev det till att åka till Hajen och köpa massa gott och ha filmkväll!

Denna veckan, blir stressig, så väldigt mycket att få gjort. Det är ju trots allt den sista riktiga hela veckan. Läskigt.
En sak jag tänkt på, när jag var yngre (haha) så orkade jag sitta uppe hela nätterna, och läste, pluggade, kollade film eller satt vid datorn, men nu blir jag trött. Visst är det saker som påverkar, jag har längre dagar, och mer ansträngande, kanske rör jag mig mindre nu, är mer stressad, men ändå. Att det är så stor skillnad, nu känner jag mig riktigt trött när klockan börjar närma sig 02.00, och då lägger jag ner böckerna, och går hellre upp tidigt på morgonen och pluggar då.
Men men, det är mycket som har ändrats sen grundskolan.

Batteriet i kameran hade förresten laddat ut i fredags, så blev inga bilder ..

När jag inte sitter vid bloggen så vet jag alltid vad jag ska skriva, väldigt många tankar som rusar genom huvudet, men nu när jag väl sitter här, kommer jag inte riktigt på.
Det kommer väl igen.

Nu ska vi kolla en film, och jag ska väl plugga lite samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar