måndag 2 maj 2011

Den kommande veckan

Woopsi! Vad dålig jag har varit på att uppdatera i helgen ... Men, jag har knappt varit hemma! Jag har varit hos mormor och morfar, hos Håkan, med Ida, det har varit lite middag hemma. Och så har ju Louice varit hemma, hon åkte hem till sig igår. Lite sorgligt, men hon kommer snart igen, om inte före så i alla fall till jag tar studenten!
Nu idag märkte jag att jag hade feber igen, eller fortfarande. Jag ju inte brytt mig om det i helgen, fast jag känt mig lite seg och speciellt lite frusen.
Idag blir det alltså till att vara hemma, ta igen lite skolarbeten och så får vi se om jag går till skolan imorgon.
Nu, enligt min lista, är det 45 dagar kvar till studenten! Men det är ju bara runt 30 dagar kvar till 1 juni, och efter det har jag inga lektioner, men jag tar inte studenten för än den 14, juni.
Längtar!

Den kommande veckan ser ut såhär hittills;
Måndag - hemma (fast det var inte planerat)
Tisdag - hemma/skolan, hämta Lilleman på skolan, plugga. Skulle åkt till Göteborg, men det får jag skjuta på till nästa vecka.
Onsdag - Dans (obligatoriskt för alla studenter, till balen osv .. kul!), skola, Fika och förbereda utställning med Carro, Horred (mysa hos mormor och morfar), plugg på kvällen.
Torsdag - Skola (bland annat prov), gymma, fika med Hanna och Fanny.
Fredag - Skola, gym, plugg, myskväll
Lördag - Pappa fyller år så det blir till att gratta honom på förmiddagen. Eftermiddagen och kvällen jobbar jag.
Söndag - Horred och plugg!

Och om jag känner mig själv rätt kommer jag säkert att träffa Håkan minst en gång. Studentinbjudningar är ett måste denna veckan! Får se när jag får tid för det ..
Denna lilla planeringen var nog mer till för mig själv, än för er läsare. Haha, men men, nu, eftersom att jag är så frusen, ska jag göra lite varm nyponsoppa och sätta mig i soffan under en filt, slänga på Vänner på tvn och plugga till det!
kraaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar