måndag 2 maj 2011

Jag kom på förresten att på torsdag ska jag upp till frisör eleverna och kolla balfrisyrer! Det ska bli kul :)

Jag har försökt vila nu ett tag, men det går inte, jag kan inte slappna av.. det är så mycket jag har i huvudet, så mycket jag borde göra, och jag har jätte svårt att lägga det åt sidan. Så, antar att jag får jobba på lite. Ska strax fixa lite mat också, så får vi väl se om jag kan ta och vila efter det !

Förresten, så tänkte jag på en grej, som jag kanske borde berätta. Håkan, han heter inte Håkan egentligen. Det kallar jag honom här, för att bevara hans privata .. ett tag till i alla fall! Namnet kom Emma och Olivia på i början av januari faktiskt, efter jag och han började träffas. Vi ville kunna prata om honom i skolan, utan att alla nyfikna tjejer omkring oss skulle bli ännu mer nyfikna. Sen tycker jag att det är jobbigt om man pratar högt om någon man träffar, och det sedan inte blir något. Så, Håkan var ett roligt namn. Emmas kallar vi Åke, och Olivias för Sten.. Haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar