onsdag 28 april 2010

En fundersam flicka, av Niklas

Du kan härmed kalla mig, en fundersam flicka.

Tycket det var lite finurligt och roligt att Niklas skrivit om mig på sin blogg, om någon vill läsa står det här;


http://niklassjogren.blogg.se/2010/april/en-fundersam-flicka.html#comment

Om innehållet inte är förståeligt.., kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Jag tänker inte skriva om männens nedre region i min blogg inte!


Tojlahopp! Gjorde precis ett till prov, Arbete och pengar handlade det om, riktigt skönt att ha det avklarat.

ﻉ√٥ﺎ
Linnea

6 kommentarer:

  1. Indirekt eftersom du länkade. Och att du inte skulle skriva om det är också en skrift.
    Men du som är så smart, lilla gumman visste väl redan det....

    SvaraRadera
  2. Klart jag visste. Om du var lite smart hade du förstått att jag men menade skriva om det direkt, inte indirekt.. men du är ju en liten gubbe så det, naaeh :)

    SvaraRadera
  3. Synd att jag ägde dig så totalt ;)

    SvaraRadera
  4. det gjorde du inte!
    pfft. karlar.

    SvaraRadera