måndag 26 april 2010

Historien om Cup Cakes

Som jag sa in har Lollobull, med hjälp av Lilleman (bra namn jag har på mina syskon!), bakat cup cake idag, gott!




Det mystiska är, att medan mamma och pappa var ute och jobba, Lilleman spela dataspel i sitt rum, Lollobull var uppe på sitt rum och jag låg i soffan och kolla Vänner, så var det på 2-3 cup cakes som glasyren blivit bortäten eller små biter som blivit borttuggna. Och inte så små så det skulle kunna vara en mus, helt klart ett bett av en mänsklig varelse. Så vem var det? Ingen vill erkänna. Det kanske var en inbrottstjyv som blev så förbluffad och tog några små bett och sen kom på att han inte kunde råna oss, han kanske tog en cup cake med sig, jag tror inte Lollobull visste exakt hur många de var.

I alla fall, sen vart Lollobull arg, inte för det tror jag, men hon tog någonting och slängde iväg så ett glas föll och explodera och gick i tusen bitar, väääldigt nära cup cake-sen, .. nu vågar ingen äta dem. Synd. Men vad attans, om det är så litet glassplitter så att ingen av oss ens ser det kan det väl inte vara så farligt. Fast samtidigt, sa Lollobull, att det vore ju tragisk död om man dog av att man inte kunde låta bli en cup cake.

Humhum, dessa cup cakes.

ﻉ√٥ﺎ
Linnea


(vet inte hur bilden blir i era datorer, här blev den lite knas för tillfället.
Louice Sandahl som tagit bilden också, hon finns på http://louicesandahl.blogspot.com )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar