torsdag 8 april 2010

Beröm från modern min!

Jag visade en del bilder för min mor som jag tagit, på blommor, havet, personer m.m. Hon tyckte de var fina, och hon sa att jag, likaväl som min syster och far, borde utveckla mitt fotande. Det gjorde mig faktiskt glad. Det är väl det med photoshop efteråt, redigeringen, som jag inte kan något om och faktiskt inte har tid att lära som tillfället är nu. Men glad blev jag, och fota kommer jag ju att göra!

Fick ett brev från landstinget innan och jisstanes i taket vad rädd jag blev! Trodde det var från tandläkaren, och som de flesta vet, är det något av det värsta jag vet, är att gå till tandläkaren. Usch. Men som tur var, på ett sätt får man väl säga, var det inte från tandläkaren.

Nu blir det till att träffa Lisa, som var evigheter sen, ska bli spännande, hoppas det går bra. Sen blir det jobb och efter det ska jag övningsköra med far min, för första gången! Wow.. tufft. Jag äger, mer än så behövs inte sägas. Yeah.

Köss


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar