tisdag 27 april 2010

Fortsättning Lev i nuet - krav

Men samtidigt måste man ju försöka att sluta grubbla, och bara leva i nuet, och välja vilka krav man ska leva upp till.
Och där är en grej, det kanske bara är jag, men jag tror inte att jag känner en enda killa som känner att han har dessa krav. Det är liksom, fan jag måste skaffa körkort, jaja, ska bara döda den här gubben så jag kommer till nästa level. .. Varför är det så? Varför måste tjejer vara så himla duktiga och ha höga betyg och allt? Det är orättvist! Ännu en krav att vi måste lära oss att slappna av, killar kan bara lalla omkring i sitt.

Nej var jag är negativ. Det är bara för att det är vår och det är slutspurt (roligt ord det där) i allting och för att jag om ett halvår är 18 och får börja betala för att gå till tandläkaren (som jag förresten inte alls gillar att gå till), fast det är väl 20 kanske?

Jaja! Nu blir det god mat med mormor och morfar :)


ﻉ√٥ﺎ
Linnea

8 kommentarer:

  1. Vi killar måste oroa oss för hur våra tummar ser ut... =)

    SvaraRadera
  2. haha det är inget i jämförelse med tjejers krav, men visst, det låter jobbigt ;o

    SvaraRadera
  3. Om du bara visste vilka problem det kan vara... En mitt lag har en stelopererad tumme. Vad innebär det ;)

    SvaraRadera
  4. hahahhahahah ja vad kan det betyda Niklas ;)

    SvaraRadera
  5. Kul att du skrattar. Trodde du skulle ignorera mig efter min lilla text om dina funderingar och undersökningar ;)

    SvaraRadera
  6. hahahha, jag är ju kvinna, jag är stark och snygg och bra och självsäker och smart och finurlig. hah. ägd. klart inte jag ignorerar.

    SvaraRadera
  7. Verkar vara lite lögnaktig med tanke på allt du skrev =)

    SvaraRadera
  8. PYTTSAN. jag är allt det där. du, du är bara avvis! :)

    SvaraRadera